Cs:Go Silahın Yerini Değiştirme (Viewmodel)



                          



Cs:Go oyununu ilk aldığınızda silahın durduğu yeri beğenmemiş olabilirsiniz bu yüzden bu yazıda size csgo oyununda silahın yerini değiştirmeyi (Viewmodel) öğreteceğim hadi başlayalım 


1.Adım - İlk olarak steam hesabınıza giriş yapın 

2.Adım - Size vereceğim linke girin ve biraz aşağı inip mapa abone olun Tıkla

3.Adım - Oyuna giriş yapın ve yukarıdaki oyna seçeneğinden botlarla oynamayı seçin 

4.Adım - Oyun menüsünde yukarıdan Atölye seçeneğine tıklayın ve abone olduğunuz map karşınıza gelecek o mapa girin

5.Adım - önünüze direk bir menü gelecek ve o menüdeki tuşlara ateş ederek silahını ileriye geriye, sağa sola, yukarıya aşağıya hareket ettirebilirsiniz


Artık sizde silahınız durduğu yeri isteğinize göre değiştirebilirsiniz İyi Oyunlar... 
Previous
Next Post »