Blogger Menü Yapımı (Kategori)

Bu yazımda blogunuzu ziyaret eden kullanıcıların aradıkları konuları daha rahat bulması için 
blogunuza 
etiketler widgeti yardımıyla nasıl menü ekleyeceğimizi kendi bildiklerim ile öğretmeye çalışacağım





1.Adım - İlk olarak blogger panelimize girelim ve açacağımız kategori hakkında bir konuya etiket yazalım örneğin Oyun kategorisinde yazı yazdınız ona Oyunlar etiketi veriyoruz

2.Adım - Sol menüden yerleşim yerine gidelim ve Sayfa Listesi kısmındaki kalem simgesine tıklayın ve harici bağlantı ekle kısmına tıklayın

3.Adım - Sayfa başlığına kategori ismini yazın

4.Adım - Şimdi son işlemimizi yapacağız Web adresi kısmına aşağıdaki linki yapıştırıyoruz
https://sendebilgilen.blogspot.com.tr/search/label/Oyunlar

5.Adım - Sondaki Oyunlar yazan yere sizin etiketini oluşturduğunuz  kategorinizi yazın ve bağlantıyı kayıt edin

6.Adım - İşlem tamam artık temanıza göre menünüz neredeyse oluştuduğunuz kategoride oradadır 

Umarım yardımcı olmuşumdur :))
Previous
Next Post »