Cs:Go Crosshair Ayarlama


                     



Cs:Go Oyununu steamden ilk aldığımızda oyuna girince bize verdiği crosshair büyük ve yürünce hareket eden çoğu kişinin oynayamadığı kötü bir crosshairdir.Çoğu kişi bu crosshairi değiştirmek ister bu yazıda size crosshairi nasıl değiştireceğinizi öğreteceğim.Hadi başlayalım

1.Adım - İlk olarak steam hesabımıza giriş yapalım

2.Adım - Vereceğim linke tıklayın ve hemen altındaki Abone Ol kutucuğuna tıklayın Tıkla

3.Adım - Cs:Go oyununa girin ve yukarıdaki oyna seçeneğine tıklayın ardından botlarla oyna seçeneğini seçin

4.Adım - Oyun menüsünden atölyeyi seçin ve abone olduğumuz map oraya gelmiş olacaktır

5.Adım - Mapa giriş yapın ve önünüze ilk önce profesyonel oyuncuların crosshairi gelecektir isterseniz onlardan birini seçebilirsiniz ve yan menüden rengini değiştirebilirsiniz isterseniz de kendi crossharirinizi yapabilirsiniz

Artık sizinde crosshariniz düzgün bir hale gelmiş olmalı iyi oyunlar .. :)
Previous
Next Post »