Ücretsiz Blog Kurma ve Para Kazanma

Kim internette kendi blogunu kurup para kazanmak istemez ki ?







Bu yazıyı okuduktan sonra sizde kendi blogunuzu kurup para kazanmaya başlayacaksınız hadi başlayalım...

1.Adım - İlk olarak 1 adet google hesabı kuruyorsunuz Tıkla Git 

2.Adım - blogger.com sitesine giriş yapıyorsunuz ve BLOG OLUŞTUR yazan yere tıklıyoruz ve oluşturduğumuz google hesabı ile giriş yapıyoruz 

3.Adım - Blogunuza bir başlık ve site adı ekleyin

4.Adım - Ardından sizden şablon (Tema) seçmenizi isteyecek bir tane seçin onu zaten sonra tekrar düzenleyebilirsiniz

5.Adım - Artık blogunuz kuruldu ilk yazınızı paylaşma zamanı sol menüden kayıtlar kısmına tıklıyoruz ve yeni yayın diyoruz başlığı ve içeriği yazıp yayınla diyoruz ve ilk yazınızı paylaştınız..

Peki iyi güzel ama nasıl para kazanacağım ?

Blogger sitesine tekrar giriyoruz ve sol menüde bulunan kazançlar kısmına tıklıyoruz

İlk başlarda orada uygun değil gibi yazılar olabilir blogu biraz kullanın ve 2-3 gün sonra tekrar kazançlar kısmına girin

Orada bu sefer adsense kayıt ol yazar tıklıyoruz ve adsenseye kayıt oluyoruz 

Adsense hesabımız onaylandıktan sonra artık sitemize reklam verebiliriz


Previous
Next Post »