Google Play Ücretsiz Bakiye Kazanma




Bugün sizlere google playden bedava oyun veya oyunlarda nasıl paralı eşyaları ücretsiz alabiliriz onu öğreteceğim. Örneğin Clash Royale de taş mobil legendste kostüm veya diğer oyunlardadaki kıymetli eşyalar..Tek yapmamız gereken google nin bize gönderdiği anketleri yapmak başlayalım

1.Adım - İlk olarak google play store uygulamasına girelim

2.Adım - Arama kısmına Google Ödüllü Anketler yazalım ve aratalım

3.Adım - İlk çıkan uygulamayı indirin resminde yıldızlı kupa olması gerek.    Bulamadıysan Tıkla

4.Adım - Uygulamaya girin tanıtımı geçin ve google hesabınızla giriş yapın sizden istenilen bilgileri doğru yazın ad soyad v.b adresi boşverin bir şeyler yazın ona

5.Adım - Size ilk başta bir anket verecek o anketin hepsini okuyun ve doğru cevaplayın o ankette okumadan cevap verip yanlış cevap verirseniz hesabınız onaylanmaz bir bakıma sizi test ediyorlar anketleri doğru yapar mı diye.

6.Adım - Ve son olarak hesabınızın onaylanmasını bekleyeceksiniz onaylandıktan size gönderilen anketleri yaparak google play parası kazanabilirsiniz

Kazandığınız paralarla istediğinizi alabilirsiniz işinize yaradıysa bir teşekkür yorumunu çok görmeyin :)


Previous
Next Post »