Bedava Ts3 Server Açma (Free Ts)




Bugün size bedava TeamSpeak3 server açmayı öğreteceğim . Team Speak3 ün ne olduğuna gelecek olursak;
Çoğu oyun platformlarında veya arkadaşlarınızla konuşmak için kullanılan bir sesli iletişim programdır TeamSpeak3. Ancak teamspeak3 serverleri ücretli satılmaktadır bu yazıda nasıl ücretsiz server açacağımızı öğreteceğim

1.Adım - İlk olarak size vereceğim linke giriyorsunuz Tıkla

2.Adım - Server Name yazan yere serverinizin adını yazın

3.Adım - Onun altındaki Max Clients yazısıda serverin kaç kişi olacağını seçiyoruz

4.Adım - Aşağıdaki Robot doğrulamasını yapın

5.Adım - Create My Server Free yazan yere tıklayın

6.Adım - Hemen yan tarafta bilgileri veriyor onların hepsini not alın

7.Adım - Sonra TeamSpeak programını verilen IP ile girin ve verilen token ile kendinize yetkinizi verin

8.Adım - İsterseniz gerekli ayarları panelden yapabilirsiniz

Teamspeak kurulmuştur Hayırlı Olsun :)


Previous
Next Post »